yuh. dolandırma yöntemi değilde nedir bu?
benim istediğim olay bu deil. aynısını istemiyorum. sadece eklentiyi indirmesi yeterli benim için. tarayıcısını veya başka bir olayı kontrol etmek istemiyorum sadece eklentiyi indirmesi yeterli. konu ve amaç yanlış değerlendirilmesin lütfen
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:35:55 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:15 --
şifre çalma yöntemide deil. sadece istediğim eklentiyi indirmesini istiyorum okadar...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:37:21 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:55 --
şifre çalma yöntemide deil. sadece istediğim eklentiyi indirmesini istiyorum okadar... konu yanlış yerlere çekilmesin lütfen