arkadaşlar genel olarak tavsiyem alacaksanız eğer, ömür boyu bakacaksanız onu sahiplenip değerlerini bilecekseniz alın, 2 sene bakıp birisine vermek veya onu sokağa atmak onu ciddi derecede zora sokar, bu sorumluluğu almayacak olanlar sinek bile almasınlar, bende sokaktan yavru almıştım, şuanda kedim 15 yaşında

1 tanede yavru var geçici bakıyorum, izmirden isteyen varsa ulaşsın bana =)