5.5 liralık LARK 7 lira mı olmuş.. şuan ettiğim küfürün haddi hesabı yok.
kaçakcılarda yaşadı bu arada.. bu nasıl iş anlamadım ki.. başbakan sigarayı bırakın diyor. bıraktırmak için de sözde iyilik yapıp zam yapıyor. bu kadarda olmaz ki.. akıl almıyor. kaçakcılara töröre parayı sigaradan kazandıracaklar.. ne söylesem az gelir şuanda... yanlış anlaşılmasın ben sigara kullanmıyorum, babam içiyor ama inanın evin bütçesine ciddi zarar.. sağlık kısmı ayrı zarar..