Bende yeni banlananlardanım. Sıradışı bir tık trafiginden bahsediliyor. İtirazda ettim ama bir hafta sonra yani bugun aldıgım cevap ile hesabın açılmasının mümkün olmadıgı belirtildi.

Şimdidiyelim ki onlar haklılar (ki kesinlile böyle birşey yok) ve her gün aynı ip den reklamlara tıklanıyor. Bunun kasten üçüncü bir şahıs tarafından yapılabileceğinden filan söz ettim, ip lerin ve bağlı oldukları şehirlerin incelenmesi gerektigini söyledim. Ama pekte takmadılar sanırım.

İşin komiği 1 ayda 3 dolar yapabilmiş bir hesapta nasıl bir sıradışı trafik tespit edildi orasıda muamma. Bumerang ın sistemini araştırıp oraya yönelmeyi planlıyorum bu saatten sonra adsense ile dahada ugraşmam.