GENERAL MOBİLE GM FOX

daha 3-4 ay önce almıştım. fakat satmak zorundayım. sadece telefon , batarya ve şarj aleti gönderilecektir. hafıza kartı vs. yok.

nakit almak isteyenler için 200 Akbank havale karşılığında bedava kargo ile gönderebilirim. (Tabi sadece r10.net üyelerine)

Not: yarın bir ödeme yapmam gerek parayı denkleştiriyorum. onun için nakit alımda bu koşullar geçerli yanlış anlaşılmasın.


http://urun.gittigidiyor.com/cep-tel...fiyat-72770498

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:03:06 -->-> Daha önceki mesaj 19:35:30 --

Ayrıca yarı fiyatına

HOMETECH DIVX-686 DVD PLAYER

http://urun.gittigidiyor.com/ses-gor...layer-72773590