GENERAL MOBİLE GM FOX
daha 3-4 ay önce almıştım. fakat satmak zorundayım. sadece telefon , batarya ve şarj aleti gönderilecektir. hafıza kartı vs. yok.
nakit almak isteyenler için 200

Akbank havale karşılığında bedava kargo ile gönderebilirim. (Tabi sadece r10.net üyelerine)
Not: yarın bir ödeme yapmam gerek parayı denkleştiriyorum. onun için nakit alımda bu koşullar geçerli yanlış anlaşılmasın.
http://urun.gittigidiyor.com/cep-tel...fiyat-72770498
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:03:06 -->-> Daha önceki mesaj 19:35:30 --
Ayrıca yarı fiyatına
HOMETECH DIVX-686 DVD PLAYER
http://urun.gittigidiyor.com/ses-gor...layer-72773590