Konuyu geç gördüm ama ben napardım biliyor musunuz?
Öncelikle güzel bir ev ve araba alırdım, öyle abartı falan değil yani 150-200bin liralık bir ev 70-80bin liralık bir araba...
Sonra şöyle üç aylık güzel bir tatil yapardım, malum 12 yıldır hiç tatil yapmıyorum

Sonra biraz kişiliğim bozulurdu heralde karıyı falan boşardım

( bekarım ama olsun evlenir boşanırım

)
Kimseye yardım etmem, dünyanın en pinti insanı olurdum.
Şaka bir yana yapacak şey bulamıyorum yaw, para bana çıksa heralde 300-500bin ini yer geri kalanını bırakırdım köşede, varyemez amca olurdum

Ne kadar sade bir hayatım var benim, 45milyon çıkmış harcıycak yer bulamıyorum


EDIT: Birde olurda çeyrek bileti tutturursam kesin annemden fırça yerdim. "Bir işi de tam yapın beee" derdi kesin
