higuita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu işi bana daha önce yapmış bir arkadaşım vardı. r10 eski tarihe dönünce irtibatım kalmadı... ona bu işi 300 dosya 10tl karşılığı yaptırıyordum... Aynı tarifeyle davam etmek isterim... teklifleri bekliyorum

300 dosyayı artık istesede 10 liraya r10da kasamaz yasak