Arkadaşlar normal hesapla kurumsal hesap arasında ne fark var benim şuan bir şirketim yok ancak kurumsal hesap için başvurdum onaylanırsa şirket açıp kurumsal hesap kullanmayı düşünüyorum.
Bu mantıklı mı? Yada bir farkı faydası var mı?
Vergilendirme nasıl oluyor.