Beste bu ama söyleyenler farklı. Benim dediğim bu şarkıyı ilk gündeme getirenler. Açık havada akşam söylüyordu sonra alkışlarla 2-3 kişi geliyordu yanına. O kadar aradım ama bulamadım.