Paranın 4/1 ile eşe dosta iş kurar %50 kar payımı garantilerdim.Diğer 4/1 ile ev alıp iş falan kurardım.Diğer 4/1 i bankaya atar fazini cüzi miktarlara bölüp durumu olmayan ailelere geçici maaş bağlardım.4/1 diğer kısmı ise zaten vergi olarak kesilir (3 çeyreklik hayalim )