Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar,
Arkadaş çok iyi düşünmüş, güzel de işliyor. Tebrik ederim kendisini.
Bir kaç eksiklik gördüm bunları paylaşmak istiyorum,
- Botun sayısı artarsa iyi olur aslında. Hangi sitelere gönderebileceğimizi biz seçebiliriz.
- Gönderilen imlemeler ya kategorisiz ya da rasgele sitemizle alakasız kategorilere yolluyor. Bunu seçebilirsek daha hoş olur.
- Şu an için Tumblr vs sitelerinde sorun var bunlar da düzeltilirse tadından yenmez.
Sevgiler,