delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haram parayı bağışlamak mı nasıl oluyor o iş.

Neyse almadım bilet nerde çokluk orada. . . . gökten yağmur yağsa bize kutup ayısı düşer...
Ben bilet aldım bana çıkarsa çıkan parayla kimseye hayır yapmıcam kimse beklemesin haram paradan hayır olmaz tek başıma yicem son damlasına kadar