İlk napardınız.
Ben başlıyorum :
11,5 milyonunu dinimize göre 4/1 bağışlamak zorundayız ben bağışlardım
Ev alırdım araba alırdım okullar yaptırırdım.
Durumu kötü olanlara yardım eder borçlarımı kapatırdım.
Sonra forum sitesi kurar doldururdum adminlik zevklerini yaşardım.
Lokanta kurardım
Piyangodan para çıkmış sende dine göre 4/1 ini bağışlıyorsun

İroniye bak. Günahı mı hafifleteceksin