Bileti alacam alacam dedim son güne bıraktım her şey gibi alamadık :| yarın yine sokaklarda arıcam umarım bulurum .

bu arada diğelim bileti buldum aldım ve çıktı ne yapardım ?

İlk olarak borçlarımız var bi onları kapatırdım Tabi bu paranın yanında 45 milyon lafı bile olmaz ilk anneme bana bir araba alırdım , ardından 2mizide güzel bir ev , tabikide ülkeden çıkar rahat bir ülkeye yerleşirdim büyük ihtimal . Yaşantımı kurardım hobilerimi gerçekleştirirdim bir kaç spor araba alırdım , sosyete içerisinde tanınmak için bilgisayar hakkında bir çok ders alır onlara yoğunlaşırdım param çok olduğu için eğitimlerimi daha da zorlaştırırdım . gelen param bu sayede yatırım olurdu . Eve anneme bana bir güvenlik görevlisi , tum FBI 'ı yığardım kapıya , bir çok konuda hobilerimi geliştirirdim eğitim alırdım . Kendime özel bir takım programlar kodlardım vs. , okadar çalışma ardından elbet google veya büyük şirketler beni kaçırmaz diye düşünüyorum arayada tanıdıkları sokardım gırerdım ardından büyük bir işim olurdu zaten :| , en sonda karı kızla sürtme devri bittkten sonra bi evliliği düşünür çoluk cocuga karışırım . o saatten sonra mirasımı onlar için çalışmaya devam ederim. o sırada büyük ihtimal artık milyonder olur ve acunu bile geçmiş olurum tahmınımce . Artık büyük hisse sahibi , sanal / bilgisayar / teknoloji alanında tanınmış bir kişi olurum diye düşünüyorum . Ve en sonda yaşamımdan beni hep bu tür şeylerle hatırlamaları yerine bu dünyadan gitmeden önce yardım kurumları , benim yaşadığım bu zorlukları genç çocuklar çekmesin diye türkiyede bir takım kurumlar açardım .