İlk napardınız.
Ben başlıyorum :
11,5 milyonunu dinimize göre 4/1 bağışlamak zorundayız ben bağışlardım
Ev alırdım araba alırdım okullar yaptırırdım.
Durumu kötü olanlara yardım eder borçlarımı kapatırdım.
Sonra forum sitesi kurar doldururdum adminlik zevklerini yaşardım.
Lokanta kurardım