volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben aynısını yazdım adam direk free vazgeçip ücretli . yani böyle birşey bizde yazdık direk ücret istediler.
o zaman fazla ümitlenmemek lazım

hocam kusura bakmasınlar ama buda dot.tk gibi belli zamandan sonra gitmesinler

amacım konuyu baltalamak degil firmayı rencide de etmek degil malum dot.tk tr ofisi böyle bir şey yaptıgı için insanların aklında haliyle bu kalıyor haksızmıyım