Elin adami uzaydan atlasin, onu bunu yapsin.

Bizim Türk insanınında ugrastigi seylere bak. Dört islemi yapamayan, belki dalgasina da olsa bu bos seylerle ugrasiyoruz. Kimseyi kendimden ayri tutmuyorum buna bende dahilim.

Ama ben kendimize de kizmiyorum. Türkiyenin o basindakiler zamaninda egitime, bilime onem verselerdi. Suan belkide daha farklı daha boyutlu seylerle, bilgimiz ve ufkumuzu genisleten seylerle ugrasiyor olurduk. Asıl suc onlarda iste.

Halimiz ortada üniversite okuyoruz ama beynimizin %10 u dahi verimli islere harcamiyoruz.