Sende beleş post kasacak yer arıyordun herhalde? neyse uslubumda problem varsa özür dilerim...
Bu kadar mesaj içinden senin mesajını seçtim post kasmak için naparsın kader.
Senin dilden konuşayım ama.
Bu kadar meşaj i$inden senin meşajini se$tim qost kasmak i$in naqarsın kader.
Merhaba hocam eyer hayla duruyorsa yeni acacagım siteyi barındaraibilirim...
Eminim ilk baştaki mesajını düzeltmene yardımcı olurum.
Sağlıcakla.