merhaba arkadaslar,
hergun buyuyen super bı sayfam vardı ama bugun calınmıs kuzenım yonetıcıydı soyle anlatıyo,
birisi içerik editörü olmak istemiş. onaylamış, sonra bu bi anda saf dışı kalmış ve hepımız cıktık. boyle bir şey mumkun mu?
ıkıncısı, gerı alma sansım zaten yok. anca konusarak o da cok cok zor. ama sanırım ogrendıgım kadarıyla şikayet edip kapattırma olayı varmış bilgisi olan varsa konu hakkında..