MuratOzbasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba TeBilişim firmasının sahibi Asım bey benim arkadaşım olur..Haber7.com gibi binlerce haber sitesi bu yazılımı kullanmaktadır.Hiç düşünmeden alabilirsiniz.Bu haber sistemi için tebilisim'e Seo danışmanlığı hizmeti veriyorum.Bunların yanı sıra haber yazılımını almak ile iş bitmiyor ve Tebilişim firması satış sonrası destek konusunda oldukça iyidir.
Asım Bey'i tanımıyorum ama firma olarak yorumum tek: BERBAT

Ne müşteriyle ilgilenme var. Ne geri dönüş var.. Ne vaktinde iş yapma var.. Ne yazılım bilgisi var. Adamlara birşey soruyorsun, kendileri de bilmiyor ne cevap vereceğini.

Çok sıkıntılı firma.. Güzel sistemleri var ama bu güzelliğin tam aksine bir firma var.