Windows'un patronu; Windows 8'e "alıştığımızı" söylüyor. Ama bu o kadar da iyi bir şey olmayabilir!
indows 8'e geçişin Microsoft'un beklediği kadar hızlı olup olmadığı tartışmalı bir konu. Ancak şirketin Windows bölümünün yeni patronu
Julie Larson-Green, kullanıcıların Windows 8'e birkaç hafta sonra "
alıştığını" söyledi. "
Alışmanın" Windows 8 için gerçekten de iyi olup olmadığı ise tartışılabilir. Larson-Green, Microsoft'un "
Müşteri Deneyimi Geliştirme Programı"na katılan kullanıcıların, Windows 8'e birkaç hafta içinde alıştığını söyledi.
Yeni Windows başkanı, kullanıcıların ilk olarak giriş ekranını ve
Charms özelliğini öğrenerek onları kullanmaya başladığını, 6 hafta sonra ise işletim sisteminin özel işlevlerini kullanmaya başladıklarını söylüyor. Bu süreden sonra kullanıcılar, daha önceki "
bilindik şeyleri bırakıyorlar".
Microsoft'un kullanıcıların Windows 8'i sevmekten ziyade ona "
alıştıklarını" söylemesi ise şaşırtıcı. Kullanılabilirlik danışmanı
Jakob Nielsen ise "
gerçek soru, kullanıcıların daha öncekine göre daha yüksek bir verimlilik seviyesine ulaşıp ulaşmadıkları" diyor.
kaynak