internet explorer da çok güzel çalışıyor ama firefox da explorerdaki kadar sağlıklı değil. Sayfaların boş kısımlarına tıkladığımız zaman sorunsuz beğeniyor ama bir buton üzerine tıklanıldığı zaman beğenmeden devam ediyor. Teşekkürler