Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
internet explorer da çok güzel çalışıyor ama firefox da explorerdaki kadar sağlıklı değil. Sayfaların boş kısımlarına tıkladığımız zaman sorunsuz beğeniyor ama bir buton üzerine tıklanıldığı zaman beğenmeden devam ediyor. Teşekkürler