Merhabalar , sabit konudan yeni hesaplarıma kazanç sağlamak için başlangıçları yaptım ama 1 tane 320 binlik izlenen hesabım var


1 Tane iyi durumda 2 tane iyi durumda değil var . 3 ününde iyi durumda mı olması gerek ?