bilenyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bekçilik mi yapmış oluyorum ben şimdi?

5 sayfa boş konuşulmuş, karşılıklı hakaretler havada uçuşuyor ve ben tepki gösterince bekçi oluyorum öyle mi?

Boş yere yeni bir polemik yapmanın anlamı yok bence.

İyi forumlar.

kardeşim tamam haklısın da seo konusunda bilgisi olmayan bir insanın kandırılması benim şahsen hoşuma gitmez.
bu yüzden sözlerimin sonuna kadar arkasındayım.