merak etme kendim için yazmadım da, bir anda bekçilik görevini sana kim verdi diye düşündüm
Bekçilik mi yapmış oluyorum ben şimdi?
5 sayfa boş konuşulmuş, karşılıklı hakaretler havada uçuşuyor ve ben tepki gösterince bekçi oluyorum öyle mi?
Boş yere yeni bir polemik yapmanın anlamı yok bence.
İyi forumlar.