ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merak etme kendim için yazmadım da, bir anda bekçilik görevini sana kim verdi diye düşündüm
Bekçilik mi yapmış oluyorum ben şimdi?

5 sayfa boş konuşulmuş, karşılıklı hakaretler havada uçuşuyor ve ben tepki gösterince bekçi oluyorum öyle mi?

Boş yere yeni bir polemik yapmanın anlamı yok bence.

İyi forumlar.