ozany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisini yapmışsınız hocam. Kayıt oldum şimdi. Yalnız kayıt olurken gönderilen onay maili gmailde spam kutusuna düşüyor. Söyleyeyim dedim.

Not : sebebi spam maile benziyecek şekilde kısa açıklamadan sonra link vermeniz sanırım. Maile resim ekleyip açıklamayı uzatırsanız spama düşmez.
Bu tarz bi sistemi bilinçsiz bir kullanıcı kullanmayacaktır görüşündeyim. Ama yinede spama düşmemesi için ufak bir düzenleme yapacağım.

Teşekkürler