bir şeyi merak ettim. temayı satın mı aldınız yoksa w*ar*ez mi kullanıyorsunuz?
temayi baska bir sitem icin satin almistim marez degil yani.
bir diger konu ise isin hukuksal olarak neticelendirilmesini bekliyorum, sayet hukuken bir sey yapamaz isem iste o zaman sonucu ne olursa olsun o sitede bu serefsizi rezil ederim.