ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar açıkçası gelecek vaad etmediğini düşündüğüm bir sistemdi ancak bugün aldığım bir telefon sayesinde sistemi yeniden gözden geçirme imkanı buldum ve düzenli kullanan birkaç arkadaşımızın bulunduğunu gördüm. Sistem mantıksal olarak hatalar içersede sonuçta birbirinden farklı makaleler oluşturuyor. Sistemi geliştirmeye devam etme kararı aldım. Yorumlarınızı ve desteğinizi esirgemezseniz sevinirim.
En iyisini yapmışsınız hocam. Kayıt oldum şimdi. Yalnız kayıt olurken gönderilen onay maili gmailde spam kutusuna düşüyor. Söyleyeyim dedim.

Not : sebebi spam maile benziyecek şekilde kısa açıklamadan sonra link vermeniz sanırım. Maile resim ekleyip açıklamayı uzatırsanız spama düşmez.