Arkadaşla çalışacak arkadaşlara duyrulur ödemeyi aldı halen işlemimi gerçekletirmedi kendi ile ilgili şikayet konusu açtım.

Konu linki: https://www.r10.net/sikayetim-var/951...ayetciyim.html