Üstadlar,

Bir yorumum yok. Fazla beklemeyeceğim. Diyelim ki 10 kişi teklif verdi. En yüksek verene sorgusuz vereceğim.

Aklımdan geçen XX veya, XXXX aralığında, yani ne gelirse kısmete artık..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:03:00 -->-> Daha önceki mesaj 17:58:47 --

Not XXX alt taban oldu bile, Tekliflerinizi bekliyorum.