emreseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
400 veya 500 TL 'ye paket satan sadece ben miyim? oda tartışılır. Backlink paketi satıpta program kullanmayan kişide çok azdır. Belki şuanda siz benim ekmek yememe engel oluyorsunuz. Umarım şimdi yaptığınızla gurur duyarsınız ve yarın bir gün sizede aynı şeyi yaparlar.
iş ile ilgili kendine çok fazla güveniyorsun ama diğer taraftan sürekli kendinle çelişiyorsun iyi bir seocu r10 da ekmek derdine düşmemeli