FactorX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu adam sitem geri gitti diye konu açmış biri reklam yapmış paket al diye diğer arkadaşlarda ona sarmış, konu sahibini takan yok, bu tür gerilemeler seo paketleri vs. ile düzelmez işin ehli kişilere danışın r10 bu tür tartışmalar yüzünden amacından sapmaya başladı yazık

tamam güzel diyorsunuz da diğer arkadaşlar müdahale etmeseydi belkide arkadaş 500 TL lik paketten alacaktı. Sizce başkalarının müdahale etmesi kötümü bence iyi bir şey. R10 da kim ne yapıyor biliyoruz bu sayede en azından.