Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 kişiyle görüştüm Kenan Bey'den alan sorun olduğunu söyledi normalde ondan alıcaktım. Aradığında kapanıyormuş falan telefon, sorunu çokmuş o yüzden.
benden alacağını parayı biriktireceğini söyleyip burda da sorunlu diyorsun hadi bakalım