ukrayna hakkındaki yorumları gördükten sonra yarın ilk işim ukraynayı terk etmek olacak
15-16 yaşındaki ergenleri takma müdür.
Bu mesajları şikayet ettim ama herhangi bir mod ilgilenmedi henüz.
Bu foruma bayanlar da giriyor, bazıları burayı abaza kahvesi gibi kullanma huylarından vazgeçmediler.