GsliKahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek istediğim şu DMOZ u amacından saptırdılar,editörler bile sanki ücretli iş yapıyor gibi..
Sitemin uygunluğu kabul edilmiyorsa en azından bir geri dönüş vs alsak daha iyi olurdu diye düşünüyorum..

Bir arkadaş 50 tl ye ekletiriz istediğin kategoriye diyor fakat ben bunu istemiyorum hakkımla almak istiyorum..
Yoksa blog kategorisinde forum olsa neye yarar?

Keşke DMOZdaki tüm editörler siz gibi düşünse hak edene hak ettiğini verse..
Saygılarımla..



Tamamdır beklemedeyim.
Dmoz 2005 yılından beri dönüş yapmıyor dmoz kendi forumunda ( bunu sizde görebilirsiniz) bu konuda sabit bir konu mevcut benım ılk mesajdakı gıbı sana tavsıyem sıtenın ıcerıgını arttır yenıden basvur sıtende daha konu yazılmamıs bır suru jategorı var