Bir kız görürsünüz sokakta vs.. Bu nasıl güzellik diye gözlerinizi alamazsınız ama yanındaki çocuğun tipi 5 para etmez serserinin biridir...Neden hep böyle olur adalet mi bu ?
sana kesinlikle katılıyorum bu yüzyıllardır cevabı bulunamayan bir sorudur kimsede bulamayacak