Kardeşim işletme sahibisin sanırım, muhasebecine bir danış hemen anlatsın. Evrak tarzı işlerle uğraşacaksın biraz (ki çok zor değil) hepsi bu. Eksik olmasın diye söylemek istemedim ama en hızlı cevabı bir muhasebeciden alırsın.