Merhaba Arkadaslar,
Ubuntu vs Windows sence ?
Kac gündür düsüniyorum ubuntu kursam mi diye suan windows 8 var sizce hangisi daha iyi bir baska pcde ubuntu denemisdim wine kurdum win programlari calisti ubuntu cok hizli ve hos geliyor gözüme üstelik virüs girme sakincasida yokmus win deki gibi fazla.
Sizin düsüncelerinizi bekliyorum konuda veya Ankette fikirlerinizi sunabilirsiniz.
Isterseniz diger Linux distrolarida yazabilirsiniz konuya.