zme_2012 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi anlamadığım yukarıda bir arkadaşım gösterim başına ücret yok dedi. Bunda herhalde ufak bir sıkıntı var arkadaşım karıştırmış olabilirmi. Gösterim başına ücret var değil mi o zaman...
gosterım basına ucret suan kullandıgınız sıstemde yok

partnerlıkte var onunda kosulları agır avantajları cok guzel bır ıncelemedne gecıp onay almanız gerekıyor