Sanırım Windows Xp gibi bir sistem olabilir mi? Çünkü Windows 7 ve 8 işletim sistemlerinde direk yönetici oluyorsunuz. Ama XP'de ayrı bir kullanıcı olup Administrator ayrı olabiliyor. Yani var ama görünmüyor. Bu yüzden siz normal kullanıcı gibi görünüp administratöre şifre koyulmuş olabilir. Bunun için
buraya tıklayın. Buradaki programın full sürümünü bulun ve CD'ye yazdırın. Sonrasında resimli anlatımlara göz atın Windows şifresini bu şekilde tamamen kaldırabilirsiniz ya da görebilirsiniz. Ama kaldırmak daha mantıklı olacaktır. Kolay gelsin.