Arkadaşlar bu firmalarla çalışmanızı tavsiye etmiyorum. Bu şahıslar şahsıma ait web tasarımı 200 tl'ye dağıtmaktadır. Benim elimde 454 tl'lik faturası bulunan bir tasarımı r10 aracılığla sizlere satmaya çalışan bu firmaların sahipleri siz düşünün ki nasıl bir karaktere sahip insanlar. Benim siteme verdiğim emeği düşünmeyen hostingime sızıp temamı çalan bu şahsiyetleri uyarıda bulundum fakat hala daha sitemin alt kısmına ( footer ) kısmına imzalarını koymak kadar yüzsüzlük peşinde olan insanlardır. Böyle insanlarla çalışmak inanın size zarar getirecektir. Hosting alıcaksınız bu kişilerden 2 ay sonra ayrıldığınızda temanızı istedikleri gibi kullanıcaklar.
Bütün cevrenizdeki insanları bu firmalara karşı uyarmınızı şiddetle tavsiye ediyorum.