siten yurtdışından açılmıyor galiba, sunucumda http tunnel diye bir yer var en ufak sorunu yakalıyor şimdi ordan açayım dedim siteyi 5 dakikadır hala açılacak birde vpn ile deneyip editlecem postu birazdan
Edit: vpn ile yurtdışından açılıyor sorun yok, ama sunucu hala açmakta zorlanıyor bu da bir yapılandırma sorunu olduğunu gösteriyor, bu sorun yazılımda, temada olabileceği gibi host yapılandırmasında da olabilir.