ozde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle giderse bir
13 Eylül vakası da r10'da yaşanacak
yıkıldım o neydi öyle biraz daha kaliteli olsaymış keşke video yazıları okusaydım resmen dram