Konu
Beğen Sayfamı Beğeneyim Sayfanı (:
25-12-2012, 23:09:14
#16
selcuksepetci
ozde adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
böyle giderse bir
13 Eylül vakası
da r10'da yaşanacak
yıkıldım o neydi öyle biraz daha kaliteli olsaymış keşke video yazıları okusaydım resmen dram