Konu
Baba olmak
25-12-2012, 22:54:56
#30
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
Konuyu açalı yaklaşık 3 ay olmuş. Bugünlerde ufaklığın tekmelerini hissediyorum. Bu çok farklı bir duygu. Allah nasip ederse doğuma yaklaşık 3.5 ay kaldı. Kızım doğduğunda dünyalar benim olacak. Ayrıca doğduğu gün sürpriz hediyeler vereceğim