GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nefes alsa yeter desene ne uzatıyon ki
Utandım Diyemedim

Şaka Bi Yana da Yalnızlık Zor...


Aşkım Günaydın Bitanem Mesajı Gibisi Yok...

Gerçekten Yok Yani Gelmiyor Öyle Bi Msj


........