Merhaba arkadaşlar

Konu buraya açılacak bilemedim ama sizlerle paylasma istedim

html5 hakkında araştırma yaparken ie10'u yükledim. bide face bakalım millet ne yapıyor derken bu arayüzle karsılaştım

HTML 5 Facebook arayüzü