İstediğimiz kadar itiraz etsek sanırım durum değişmeyecek, şimdi tekrar itirazda bulundum.

Benim anlamadığım şu;
Tam olarak hatırlamıyorum ama 7 yıla yaklaşmıştır belki adsense kullanımım. Son 6-7 aydır ödeme almadım. Fakat daha yeni hesabım 100$ ı buldu. Ama neden ödemem oluşunca hesabım banlandı? Hiç bir sitemde hiç bir değişiklik yapmadım...