Expensive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kız görürsünüz sokakta vs.. Bu nasıl güzellik diye gözlerinizi alamazsınız ama yanındaki çocuğun tipi 5 para etmez serserinin biridir...Neden hep böyle olur adalet mi bu ?
Sokakta bir erkeğin yanındaki kıza bakıp gözlerini alamayan ve insanları tipine göre yargılayan bir zihniyetten uzak oldukları için olabilir.

( Bu arada beni yanlış anlamayın sakın niyetim kalp kırmak değil fakat şunu göz önünde bulundurun yarın öbür gün bir kızla çıkacaksınız yada evleneceksiniz sizin eşinize sizin gözünüzün önünde biri iç çekse gözlerini alamasa hiç hoş bir şey olmadığını o zaman anlayacaksınız )

Kendinize yapılmasını istemediğiniz şeyi başkasına asla yapmayın.