emrekaratas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yorum kutusunun bloğa her hangi bir katkısı olur mu acaba?

Yoksa standart blogger yorum kutusu açık kalsın mı?
Eğer iyi bir facebook sayfanız varsa hem sayfanız hemde blogunuz açısından iyi olur.