kendinizi haklı çıkarmaya çalışmak yerine konu açmadan önce saksıyı biraz çalıştırsaydınız ne siz bu eleştirilere maruz kalırdınız ne de biz vakit kaybı yaşardık.
laf kalabalığı yapmak yerine başka yerde saat arasan sen de ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:07:24 -->-> Daha önceki mesaj 22:05:54 --
resimleri pm alabilirmiyim
Pm ile dönüş yapmasanda konuya yazsan resimlerini koysan daha iyi olmazmıydı?
resmi pm ile vereceğine konuya koysaydın ilgilenebilirdik, beğenirsek pm atabilirdik...
en azından marka model yazar insan açar bakarız. böyle satış mı olur.
bende araba satıyorum 55bin TL alacak varsa pm atsın.
dayıoğlu resim filan eklesende ona göre hareket etsek pmle niye uğraştırıyosun
buyurun resimler.
http://b1212.hizliresim.com/14/q/h53xm.jpg http://b1212.hizliresim.com/14/q/h53yh.jpg http://b1212.hizliresim.com/14/q/h53z3.jpg http://b1212.hizliresim.com/14/q/h53zt.jpg
ürün 1 sene kullanılmıştır çok ufak çizikler vardır göze batmayacak çizikler.faturası garantisi herşeyi ile beraber gönderilecektir